Hejsan

Startar nu en blogg! :) Tänkte lägga upp alla bilder jag ritar här. Och ev. alla foton! ;) Tänkte kort och gott berätta lite om mig själv!
.
Namn: Siri K. Därav bloggnamnet; Cree=Siri. Jäg Cree högt så hör du att det låter som Siri.
Ålder: Jag vill inte ge ut min ålder men kan säga att jag är verkligen är yngre än 100! xD
Intressen: Mina intressen är att läsa, gärna faktatidningar eller annat man lär sig av. Jag älskar att fota och använder min systemkamera Canon EOS 550D med orginalobjektivet 18-55mm. Fast jag håller på att spara till ett 70-200mm objektiv... :) Jag gillar även att rita och måla! Älskar att rita kläder och hästar! :D Har inte riktigt hittat "min stil" så använder lite olika tekniker då jag ritar. Ritar oftast digitalt, alltså på datorn. Då använder jag Photoshop Elements 10 samt min bambooplatta. Anser mig vara "lyckligt lottad" som har alla dessa tekniska prylarna! xD Förutom att läsa, rita och fota så ser jag mycket på Tv. Min favoritfilm är nog "Forrest Gump". Men direkt efter kommer den givna klassikern "Bamse och den lilla åsnan".
Det var lite om mig! :) Senare ikväll kommer nog ett till inlägg... ;)


Kommentarer
Jossan

Vad kul! :)

2012-06-13 @ 14:02:56
URL: http://lavendla.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0